F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

ZAJĘCIA FITNESS

Grafik Fitness Zahir

 

zajęć znajdziesz również tutaj; AKTUALNY GRAFIK

 

AKTYWNY SENIOR - Aktywność w wieku dojrzałym to poprawa jakości życia, łatwość wykonywania codziennych obowiązków i lepsze samopoczucie. Aktywny senior to zajęcia specjalnie opracowane dla osób starszych – gimnastyka połączona z umiarkowanym treningiem siłowym. 

BPU - zajęcia obejmują rozgrzewkę, część wzmacniającą wybrane grupy mięśniowe bądź całe ciało, a kończą się stretchingiem. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, gumy mini band, sztangi fitnessowe), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia.  Specjalnie opracowany program treningowy kształtujący dolne partie ciała, szczególnie pośladki, brzuch oraz uda.

BOKS - intensywny trening interwałowy, skakanka, praca na worku bokserskim, trening obowodowy - stacje ukierunkowane z użuciem obciążenia, ćwiczenia poprawiające koordynację układu ruchu, stabilizacyjne, poprawiające refleks, koncentrację. Korzyści płynące z uprawiania boksu to smukła, wyrzeźbiona sylwetka, utrata nawet do 1000 kcal podczas treningu, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia wydolność organizmu, kształtuje charakter, redukuje stres i agresję.

CARDIO TRAINING - Zajęcia mające na celu spalanie i wzmacnianie całego ciała. Szybkie tempo wykonywanych ćwiczeń pozwala ukształtować wszystkie partie mięśniowe. Rozpoczynamy rozgrzewką, część główna to ćwiczenia wzmacniające naprzemiennie z treningiem aerobowym, składającym się z bardzo prostych kroków i skoków, wykorzystywane są różne przyrządy np. stepy, hantelki, fitnessbagi itp. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów dla Pań jak i Panów.

CELLULIT STOP- zajęcia bez choreografii. Część "cardio" to intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka, podskoki itp.), przeplata się z częścią wzmacniającą (wypady, przysiady itp.). Celem treningu utrata tkanki tłuszczowej, wzmocnienie i ujędrnienie ud, pośladków i brzucha, pleców, ramion. Zajęcia wspomagają redukcję cellulitu.

FIT PORANEK - Piękne kształty! To zajęcia aerobowe bogate w ciekawe zestawy ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub też z użyciem przyborów tj. taśmy mini band, hanle, sztangi. Gimnastyka kształtująca całą sylwetkę. Poprawa siły mięśniowej i wytrzymałości. Dla wszystkich.

JOGA - to zajęcia do praktykowania przez każdego. Joga oznacza jedność ciała, umysłu i duszy, a jej celem jest przywrócenie równowagi wewnętrznej. Joga Hatha wywodzi się z sanskrytu i składa
z dwóch słów: „ha”, czyli słońce oraz „tha”, czyli księżyc.
W praktyce Hatha Joga polega na odpowiednim balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała i stanem umysłu. Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim. Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne.

POWER BODY - Trening całego ciała, składający się z różnych ćwiczeń.
Trening ma na celu wzmocnić, ujędrnić i wysmuklić całe ciało oraz polepszyć naszą kondycję. Dobierane są takie ćwiczenia, które angażują do pracy wszystkie partie mięśniowe. Trening z przyborami (hantelki, piłki, taśmy, stepy itp.)
Zajęcia dla wszystkich bez względu na płeć.

PILATES - bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PILATES + STRETCHING - system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PŁASKI BRZUCH - ćwiczenia o charakterze kondycyjnym. Spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha to podstawowe i priorytetowe zadania tego treningu. Szereg technik ćwiczeń i różnorodne przybory wykorzystywane w tej części lekcji mają na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz grzbietu jak i pozbycie się tkanki tłuszczowej.

POWER PUMP - zajęcia z użyciem sztang. To zajęcia dla wszystkich, którzy chcą mieć zgrabną i szczupłą sylwetkę oraz wymodelowane ciało. Trening odbywa się przy muzyce, które nadaje tempo. Choreografia nie jest skomplikowana. Obciążenie stanowi sztanga lub same obciążniki.

TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia szczególnie zalecane dla osób, które pracują w pozycji siedzącej lub stojącej.
Kręgosłup stanowi główną podporę ciała, a pomagają nam w tym mięśnie grzbietu, które biorą udział we wszystkich czynnościach jakie wykonujemy, stabilizują naszą sylwetkę w pionie chroniąc przy tym nasz kręgosłup. Aby mięśnie grzbietu spełniały swoje zadanie, zapewniały prawidłowe ułożenie kręgosłupa, zapobiegały jego uszkodzeniom i bólom, muszą być mocne i elastyczne. Zestaw ćwiczeń jest tak dobrany, aby bezpiecznie i skutecznie wzmacniać mięśnie przykręgosłupowe. Zdrowy Kręgosłup to zajęcia dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej.
Efektem zajęć jest prawidłowa postawa i wyprostowana sylwetka.

ZUMBA - Zumba Fitness® to zainspirowane Ameryką Południową zajęcia taneczno-ruchowe. To dynamiczny, ekscytujący oraz skuteczny program fitness. Zajęcia składają się z szybkich i wolnych rytmów wzmacniających i rzeźbiących sylwetkę.Zumba jest dla wszystkich bez względu na płeć, wiek i kondycję.

 

 

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój


kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 21:30
Sobota: 8:00 - 16:00
Niedziela: 8:00- 14:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha

BEATA OBRACAJ

Z wykształcenia jestem filozofem. Trzy lata temu zaczęłam swoją praktykę Ashtanga jogi. Miałam okazję uczyć się u Balu Thevera w Arambol w Indiach, w Ashtanga Yoga Paris we Francji pod okiem Agaty Wasko. Moją miłość do jogi zawdzięczam wspaniałej nauczycielce Ewie Juszczyk – u której praktykowałam w Orion Healing Centre Koh Phangan w Tajlandii. Obecnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego Yoga Alliance 200 u Julio Papi - Daanasana School of Yoga z Hiszpanii. Ukończyłam szkolenia instruktorskie w zakresie gimnastyki dla osób starszych oraz terapeutycznego treningu dna miednicy.

×

KLAUDIA SOŁTYS

Pięściarka Bokserskiego Klubu Sportowego Jastrzębie, związana blisko 9 lat z klubem. Reprezentantka Jastrzębia, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski i Śląska oraz brązowa medalistka Mistrzostw Unii Europejskiej.
Studentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku wychowanie fizyczne.

×

ANITA JONKISZ

2022-09-06

Ambitna, pracowita, zdeterminowana do działania, zawsze z uśmiechem na twarzy i pozytywnym nastawieniem.
Na początku ukończyłam kurs na trenera personalnego i od tego się zaczęło. kolejne kursy, warsztaty i szkolenia, aż zdecydowałam się na pracę w charakterze Trenera Personalnego.
 
Ukończyłam licencjonowany kurs i od tego momentu zakochałam się w treningu siłowym.
- TRENER PERSONALNY - Akademia szkolenia trenerów sportu i rekreacji AST.
- INSTRUKTOR Power Pump - Rock Fit Academy.
 
Dla mnie w pracy najważniejsze jest bycie sobą, ale również bycie profesjonalistką w tym, co się robi.
Praca jako trener personalny i instruktor Power Pump daje mi dużo satysfakcji i radości , w szczególności, kiedy widzę efekty mojej pracy.
 
Anita Jonkisz 

×

PATRYCJA MĄCZKA

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness - nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki (doradca żywieniowy).
Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball" – Andreas Goller.
Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć: aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech.
Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce.
Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education” – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,
- step
- interval training, TBC, ABT,
- functional training,
- mental body, body ball, ioball, kettlebell,
- tabata, step funkjonalny, deepwork.
Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice.
Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi.

×

MAGDA GOŁOFIT

2022-09-04

Sport towarzyszy mi od najmłodszych lat, dlatego też bycie aktywną z czasem przeraziło się w zawód. Praca trenera i instruktora daje mi ogromną satysfakcję i radość.
Uwielbiam aktywnie spędzać wolny czas, długie spacery, wycieczki w góry, sporty wodne dają mi mnóstwo sił i energii.
Ponadto kocham pracę z ludźmi, jest mi ogromnie miło jak na twarzach moich podopiecznych i uczestników zajęć mimo zmęczenia się szeroki uśmiech.
Magda Gołofit ♥️
 
Kwalifikacje: 
- TRENER Personalny i Instruktor Fitness, Fit Academy,
- STRETCHING INSTRUKTOR, Profi Fitness School,
- Programowanie treningu siłowego, Global Sport Academy,
- Dietetyka i suplementacja w sporcie,
- Podstawy odżywiania,
- Zaawansowane systemy odżywiania,
- Kettlebells hardstyl, A4adademy,
- Fitness Exercise balls , Akademia Mistrzostwa Sportowego,
- Zaawansowany trening siłowy, Profi
- Strategia doboru ćwiczeń, Vademecum Pośladków cz. 1 Akademia Hipertrofii
- Professional fitness PUMP&TONE INSTRUKTOR

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×