F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

TRENING PERSONALNY

 

 

 

 

Treningi personalne prowadzonę sa przez:


Jakuba Gimińskiego Klaudię Sołtys Paulinę Kulas

Cennik:

  • Trening indywidualny 50 pln
  • Trening dla dwóch osób 85 pln
  • Trening dla trzech osób 95 pln
  • Trening dla czterech osób 105 pln

TRENING REDUKCYJNY

Trening ma na celu zmniejszenie masy ciała oraz poziomu tkanki tłuszczowej w oparciu o odpowiednią dietę i nawyki żywieniowe. Ten rodzaj aktywności powinien zawierać trening układu krążeniowo-oddechowego oraz trening siłowy. Pod wpływem dobrze dobranego treningu następuje zmiana kompozycji ciała, czyli utrata zbędnych kilogramów oraz wzmocnienie mięśni.

CEL:

  • utrata zbędnych kilogramów masy ciała
  • polepszenie stanu zdrowia
  • wzmocnienie ciała
  • wysmuklenie sylwetki
  • lepsze samopoczucie i zdrowie

DLA KOGO?

  • dla osób z nadwagą
  • dla osób, które chcą poprawić kondycję oraz zmienić proporcje swojego ciała
  • dla osób z podwyższoną zawartością tkanki tłuszczowej

TRENING KULTURYSTYCZNY

Trening, którego celem jest zwiększanie masy mięśniowej i rekompozycję sylwetki. Ten rodzaj treningu, wraz ze wzrostem masy mięśniowej wiąże się ze wzmocnieniem całego ciała. Idealny dla osób, dla których priorytetem aktywności fizycznej jest wygląd ciała.

CEL:

  • elastyczna i ładna sylwetka
  • zwiększenie masy mięśniowej
  • budowa masy mięśniowej
  • wzmocnienie ciała
  • rozładowanie stresu

DLA KOGO?

  • dla osób dbających o dobry wygląd
  • dla osób chcących zwiększyć masę mięśniową ciała
  • dla osób, które chciałyby wziąć udział w konkursach sylwetkowych

TRENING SIŁOWY

Celem tego treningu jest proporcjonalne wzmacnianie naszych mięśni. Ten rodzaj treningu przyczyni się do ogólnego wzmocnienia naszego ciała, przyśpieszenia przemiany materii skutkującego prostszym modelowaniem sylwetki i pozwoli na zwiększenie komfortu wykonywania czynności życiowych.

CEL:

  • wszechstronny rozwój mięśniowe
  • rozładowanie stresu
  • wzmocnienie ciała
  • proporcjonalny rozwój siły mięśniowej
  • wzmocnienie ciała

DLA KOGO?

  • dla osób chcących równomiernie wzmocnić swoje ciało
  • dla osób, których celem jest ładny wygląd i dobre samopoczucie

TRENING FUNKCJONALNY

Trening mający na celu wszechstronny rozwój ciała, naukę podstawowych wzorców ruchowych, mających przełożenie na wykonywanie czynności życia codziennego.

W treningu tym zwracamy wielką uwagę na jakość, nie na ilość ruchu. Podstawowym celem treningu funkcjonalnego jest sprawność fizyczna i rozwój sylwetki.

Dobry wygląd jest pozytywnym skutkiem ubocznym.

CEL:

  • nauka podstawowych wzorców ruchowych
  • korekcję postawy
  • narzędzia zwiększające jakość ruchu
  • wzmocnienie ciała
  • zdrowie i dobre samopoczucie

DLA KOGO?

  • dla osób chcących zwiększyć sprawność fizyczną
  • dla osób, które chcą zadbać o zdrowy kręgosłup
  • dla osób, które chcą nauczyć się prawidłowej
NOWOCZESNY

FITNESS

PATRYCJA MĄCZKA

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness - nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki (doradca żywieniowy).
Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball" – Andreas Goller.
Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć: aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech.
Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce.
Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education” – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,
- step
- interval training, TBC, ABT,
- functional training,
- mental body, body ball, ioball, kettlebell,
- tabata, step funkjonalny, deepwork.
Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice.
Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi.

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×

BEATA OBRACAJ

Z wykształcenia jestem filozofem. Trzy lata temu zaczęłam swoją praktykę Ashtanga jogi. Miałam okazję uczyć się u Balu Thevera w Arambol w Indiach, w Ashtanga Yoga Paris we Francji pod okiem Agaty Wasko. Moją miłość do jogi zawdzięczam wspaniałej nauczycielce Ewie Juszczyk – u której praktykowałam w Orion Healing Centre Koh Phangan w Tajlandii. Obecnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego Yoga Alliance 200 u Julio Papi - Daanasana School of Yoga z Hiszpanii. Ukończyłam szkolenia instruktorskie w zakresie gimnastyki dla osób starszych oraz terapeutycznego treningu dna miednicy.

×

KLAUDIA SOŁTYS

Pięściarka Bokserskiego Klubu Sportowego Jastrzębie, związana blisko 9 lat z klubem. Reprezentantka Jastrzębia, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski i Śląska oraz brązowa medalistka Mistrzostw Unii Europejskiej.
Studentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku wychowanie fizyczne.

×

PAULINA KULAS

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach na kierunku Wychowanie Fizyczne oraz Górnośląskiej Wyższej Szkole Handrowej o specjalności dietetyka w sporcie i rekreacji.
Instruktorka rekreacji ruchowej ze specjalnością- fitness, Jumping Frog oraz pływanie. 
Trener personalny oraz trener II klasy hokeja na lodzie.
Od dzieciństwa związana ze sportem, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski w hokeju na lodzie, trzykrotna uczestniczka Mistrzostw Świata (złota medalistka dyw. II B w Korei Południowej).
Uczestniczka wielu szkoleń i konwencji, dzięki którym doskonali swój warsztat techniczny i merytoryczny, pogłębia swoją wiedzę i umiejętności.
Uczy i doradza jak prawidłowo się odżywiać.

×

ALEKSANDRA DYDUCH

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej.
Instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością - nowoczesne formy gimnastyki, trener personalny.
Nauczyciel metody Pilates.
Uczestniczka międzynarodowych szkoleń oraz warsztatów z zakresu fitness:
- trening kobiet w ciąży,
- boot camp & ABS,
- trening funkcjonalny,
- functional step,
- fit Ball,
- pilates- Marta Wawszczyk.
Udział w licznych konwencjach:
- Euro Fitness School,
- FIT EXPO & Eu4ya.

×

JAKUB GIMIŃSKI

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku Wychowanie Fizyczne.
Aktualnie student studiów I - stopnia w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Raciborzu na kierunku Turystyka i Rekreacja.
Dyplomowany Trener Personalny oraz instruktor siłowni.
Swoją przygodę ze sportem zaczął w bardzo młodym wieku od hokeja na lodzie.
Dzięki swojemu doświadczeniu kładzie duży nacisk na technikę wykonywanych ćwiczeń. 
Obecnie zawodnik ekstaligowej drużyny JKH GKS Jastrzębie.

×