F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

AEROBIK

 

 

Nowoczesny fitness jest coraz bardziej wszechstronny i dostępny dla każdego, niezależnie od wieku i sprawności. Poprzez aktywność fizyczną można nie tylko poprawić sylwetkę, ale również stan zdrowia fizycznego i psychicznego, utrzymując nasze ciało w dobrej formie, poprawiając samopoczucie.

Oto propozycje naszego klubu:

ABT - w tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia. Jest to intensywny trening dla osób pragnących uzyskać wspaniałą sylwetkę.

BODY SLIM - Zajęcia bez choreografii, charakteryzujące się zmienną intensywnością ćwiczeń. Część "cardio", czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itp.) przeplatana jest z częścią wzmacniającą (wypady, przysiady).Celem treningu jest utrata tkanki tłuszczowej, wzmocnienie i ujędrnienie ud, pośldków i brzucha oraz pleców, ramion i klatki piersiowej. Zajęcia te pomagają w redukcji cellulitu.

BOKS - intensywny trening interwałowy, skakanka, praca na worku bokserskim, trening obowodowy - stacje ukierunkowane z użuciem obciążenia, ćwiczenia poprawiające koordynację układu ruchu, stabilizacyjne, poprawiające refleks, koncentrację. Korzyści płynące z uprawiania boksu to smukła, wyrzeźbiona sylwetka, utrata nawet do 1000 kcal podczas treningu, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia wydolność organizmu, kształtuje charakter, redukuje stres i agresję. 

 

JOGA - Joga to zajęcia do praktykowania przez każdego. Joga oznacza jedność ciała, umysłu i duszy, a jej celem jest przywrócenie równowagi wewnętrznej. Joga Hatha wywodzi się z sanskrytu i składa z dwóch słów: „ha”, czyli słońce oraz „tha”, czyli księżyc.

W praktyce Hatha Joga polega na odpowiednim balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała i stanem umysłu. Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim. 

Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne.

JUMP4FIT -  to nic innego jak bardzo intensywny trening cardio, połączony z energetyzującą muzyką. Ćwiczenia wykonywane są na specjalnie do tego przeznaczonych trampolinach, w połączeniu z muzyką dają ogromną porcję energii, spalamy dużą ilość kalorii dzięki czemu tracimy zbędne kilogramy, ćwiczenia angażują większość mięśni , dzięki czemu ciało stanie się zgrabniejsze.

PILATES – system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PILATES BALL/ MIX - Bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PŁASKI BRZUCH - Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Za pomocą odpowiednio dobranych ćwiczeń staramy się wzmocnić wszystkie grupy mięśniowe w okolicy tułowia oraz pozbyć się zbędnych "fałdek"!

TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu. 


TABATA PUMP - Nazwy body pump albo magic bar, oznaczają zajęcia z użyciem sztang.  To zajęcia dla wszystkich, to obok pań ciężary unoszą w rytmie postawni faceci. Sztangi to nie tylko silny biceps. Trening odbywa się przy muzyce, która nadaje tempo. Choreografia nie jest skomplikowana: cały układ składa się z zestawu prostych ćwiczeń na różne partie mięśni. Obciążenie stanowi sztanga lub same obciążniki. Sztangi różnią się od tych używanych na siłowni – gryf jest lekki, często dla naszej wygody powleczony cienką gąbką. Obciążenie dobiera się do poziomu wytrenowania (warto zapytać się instruktora). Po zajęciach ze sztangami nie grozi Ci sylwetka kulturystki, jedynie, pięknie, wyrzeźbione ciało i zwiększone spalanie kalorii.


TBC POWER
– Total Body Conditioning – intensywny blok kondycyjny oraz ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała, kształtowanie wytrzymałości kondycyjnej i mięśniowej, modelowanie sylwetki, intensywne spalanie tkanki tłuszczowej.


TBC MAX - czas treningu to 90 minut. Ćwiczenia ukierunkowane na główne partie mięśniowe - ramiona, grzbiet, uda, pośladki oraz brzuch. Do ćwiczeń mogą zostać użyte różne przybory, które pomogą w zdobywaniu siły oraz poprawią jędrność naszego ciała. Lekcja zakończona wydłużonym stretchingiem, który jest niezbędny po każdym trening.

TRENING OBWODOWY - Zajęcia prowadzone w formie stacji po obwodzie, angażujące dzięki temu wszystkie grupy mięśniowe. Zaletą tych zajęć jest różnorodność ćwiczeń, które pozwolą spalić więcej kalorii i zapracować nad wymarzoną sylwetką.

TRX - trening z taśmą TRX wszechstronnie rozwija całe ciało angażując do pracy wiele grup mięśniowych jednocześnie zwiększa siłę, rzeźbę i wysmukla sylwetkę oraz pobudza do pracy mięśnie stabilizacyjne. Modelowanie i kształtowanie sylwetki to usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej z wybranych fragmentów ciała takich jak: brzuch, uda, pośladki. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia rehabilitacyjne szczególnie zalecane dla osób, które pracują w pozycji siedzącej lub stojącej. Kręgosłup stanowi główną podporę ciała, a pomagają nam w tym mięśnie grzbietu, które biorą udział we wszystkich czynnościach jakie wykonujemy, stabilizują naszą sylwetkę w pionie. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie mięśni grzbietu. Tempo zajęć wolne.


 

NOWOCZESNY

FITNESS

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój

klub: +48 32 47 63 792
kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.30 - 22:00
Sobota: 8:00 - 16:00
Niedziela: 9:00- 14:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha

PATRYCJA MĄCZKA - MENADŻER

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness- nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki ( doradca żywieniowy).

 

Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball –Andreas Goller

Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć:

- aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech

Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce

Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education”
 – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,

- step

- interval training, TBC, ABT,

- functional training,

- mental body, body ball, ioball, kettlebell,

- tabata, step funkjonalny, deepwork.

Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice

Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi

×

NATALIA JAROCH

Absolwentka PWSZ w Raciborzu o specjalności Odnowa Biologiczna oraz AWF w Katowicach. Od 2010 roku pracuje jako trener i instruktor w klubach fitness, gdzie zaczęła podziwiać różne formy aerobiku. Jest uczestniczką wielu międzynarodowych konwencji fitness. Jej specjalnością jest PILATES, GFS, JUMP4FIT.

×

NATALIA SAJDAK

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku Wychowanie Fizyczne – specjalność: odnowa biologiczna. Instruktorka fitness, siatkówki. Od najmłodszych lat związana ze sportem, była zawodniczka Klubu Biegacza MOSiR Jastrzębie-Zdrój, uczestniczka Halowych Mistrzostw Polski, Halowych Mistrzostw Śląska oraz medalistka Mistrzostw Śląska na otwartym stadionie. Jej pasją jest sport – przede wszystkim lekkoatletyka. W clubie prowadzi Trening obwodowy oraz grupę biegową Zahira. Uczestniczka wielu szkoleń oraz konwencji fitness.  m.in. JUMP4FIT w Łodzi.

×

KLAUDIA SULA

Absolwentka Politechniki Opolskiej, Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii – kierunek fizjoterapia Odbyła liczne praktyki z fizjoterapii i kinezyterapii w Szpitalach Specjalistycznych w Opolu i Jastrzębiu Zdroju. Dyplomowana masażystka. Uczestniczka kursu kinesiology taping. Prowadzi rehabilitacyjne zajęcia na zdrowy kręgosłup.

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×

MAŁGORZATA PIWKO

Instruktorka Rekreacji Ruchowej, Kulturystyki i Trener Personalny, sztuki walki Karate Kyokushin.

Zawodniczka IFBB

×

LAURA GRZYB

2017-11-10

Studentka Wychowania Fizycznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu. Instruktor Boksu z licencją Polskiego Związku Bokserskiego. Od 2008 roku zawodniczka Boksu Olimpijskiego. Dziewięciokrotna Mistrzyni Polski, Vice-Mistrzyni Europy, Brązowa Medalistka Mistrzostw Unii Europejskiej. Członkini Kadry Narodowej wielokrotnie uczestniczyła w Mistrzostwach Europy i Świata. Współpracowała z czołówką trenerską z całej Europy. Cenne doświadczenie zdobywała podczas obozów treningowych na całym świecie m.in. w Ośrodku Global Boxing w New Jersey(USA).

×

BEATA OBRACAJ

2017-11-03

 

Z wykształcenia jestem filozofem. Trzy lata temu zaczęłam swoją praktykę Ashtanga jogi. Miałam okazję uczyć się u Balu Thevera w Arambol w Indiach, w Ashtanga Yoga Paris we Francji pod okiem Agaty Wasko. Moją miłość do jogi zawdzięczam wspaniałej nauczycielce Ewie Juszczyk – u której praktykowałam w Orion Healing Centre Koh Phangan w Tajlandii. Obecnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego Yoga Alliance 200 u Julio Papi - Daanasana School of Yoga z Hiszpanii. Ukończyłam szkolenia instruktorskie w zakresie gimnastyki dla osób starszych oraz terapeutycznego treningu dna miednicy.

 

×