F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

ZAJĘCIA FITNESS

 

 

ABT - to trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała. Kształtuje mięśnie oraz znacząco wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej. To ćwiczenia dla każdego, niezależnie od wieku. Nie obciążają kręgosłupa ani stawów. To dobra forma ruchu również dla osób, które mają przeciwwskazania do wykonywania większych wysiłków. Trzeba jednak pamiętać o prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń i stosowaniu się do zaleceń instruktora.

ATAK NA BRZUCH I POŚLADKI - ćwiczenia na każdym poziomie zaawansowania, wykonywane są przy muzyce, ale nie stanowią żadnych choreografii. Opierają się głównie na wykorzystywaniu ciężaru własnego ciała, ale trener może dla urozmaicenia wprowadzić proste przyrządy: ciężarki, gumy, piłki, step. Zajęcia przeznaczone są głównie na dwie partie, brzuch i pośladki. Kończą się rozciąganiem zaangażowanych wcześniej mięśni przy relaksującej muzyce.

BOKS - intensywny trening interwałowy, skakanka, praca na worku bokserskim, trening obowodowy - stacje ukierunkowane z użuciem obciążenia, ćwiczenia poprawiające koordynację układu ruchu, stabilizacyjne, poprawiające refleks, koncentrację. Korzyści płynące z uprawiania boksu to smukła, wyrzeźbiona sylwetka, utrata nawet do 1000 kcal podczas treningu, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia wydolność organizmu, kształtuje charakter, redukuje stres i agresję. 


BRAZYLIJSKIE POŚLADKI  - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. Specjalnie opracowany program treningowy kształtujący dolne partie ciała, szczególnie pupa i uda, poprzedzone ciekawą rozgrzewką aerobową. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

FIT PORANEK - Piękne kształty! To zajęcia aerobowe bogate w ciekawe zestawy ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub też z użyciem przyborów tj. taśmy mini band, hanle, sztangi. Gimnastyka kształtująca całą sylwetkę. Poprawa siły mięśniowej i wytrzymałości. Dla wszystkich.

JOGA - to zajęcia do praktykowania przez każdego. Joga oznacza jedność ciała, umysłu i duszy, a jej celem jest przywrócenie równowagi wewnętrznej. Joga Hatha wywodzi się z sanskrytu i składa
z dwóch słów: „ha”, czyli słońce oraz „tha”, czyli księżyc.
W praktyce Hatha Joga polega na odpowiednim balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała i stanem umysłu. Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim. Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne.

PILATES MIX - bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PILATES + STRETCHING - system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PŁASKI BRZUCH - ćwiczenia o charakterze kondycyjnym. Spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha to podstawowe i priorytetowe zadania tego treningu. Szereg technik ćwiczeń i różnorodne przybory wykorzystywane w tej części lekcji mają na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz grzbietu jak i pozbycie się tkanki tłuszczowej.

TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu.

TBC POWER - trening wzmacniający i kształtujący całe ciało z elementami treningu aerobowego, przy użyciu podstawowych kombinacji. Przeznaczone zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących. Trening przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i modeluje całą sylwetkę. TBC polega na wielu powtórzeniach ćwiczeń na pośladki, uda, brzuch , ramiona i biust.

TOTAL BODY WORKOUT - obejmują rozgrzewkę, część wzmacniającą wybrane grupy mięśniowe bądź całe ciało, a kończą się stretchingiem. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, step, gumowe pasy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej, pozwalają wymodelować całe ciało.

TRENING FUNKCJONALNY - to nowoczesne podejście do treningu, którego podstawowymi zasadami są wielostawowość oraz funkcjonalność ćwiczeń, czyli ich użyteczność, imitowanie ruchów wykonywanych podczas codziennych czynności. To, co odróżnia trening funkcjonalny od innych treningów, to wykonywanie niczym nieskrępowanych, nieograniczonych i wielopłaszczyznowych ruchów, które aktywizują do pracy nie tylko ciało, ale także umysł.

TRENING OBWODOWY - trening na specjalnie przygotowanych stacjach, gdzie każda stanowi nowe wyzwanie. Trening obwodowy to idealne połączenie treningu siłowego i aerobowego . Jeżeli nudzą Cię tradycyjne ćwiczenia na siłowni lub na zajęciach fitness, szukasz nowych wyzwań, chcesz zrzucić zbędne kilogramy, wymodelować ciało, to trening obwodowy jest idealny dla Ciebie.

TRX - to doskonały trening wytrzymałościowo-siłowy przeznaczony dla każdego z użyciem specjalnych taśm podwieszonych do sufitu. Metoda wykonywania ćwiczeń przy, której wykorzystujemy opór własnego ciała. Pozwala bezpiecznie wykonać setki różnorodnych ćwiczeń, które budują siłę, elastyczność , równowagę a także skutecznie zapobiegają urazom. TRX wykorzystuje twoją masę ciała i grawitację aby stworzyć opór podczas ćwiczeń.

 




 

NOWOCZESNY

FITNESS

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój

klub: +48 32 47 63 792
kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 22:00
Sobota: 8:00 - 18:00
Niedziela: 8:00- 16:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha

PATRYCJA MĄCZKA

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness - nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki (doradca żywieniowy).
Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball" – Andreas Goller.
Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć: aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech.
Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce.
Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education” – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,
- step
- interval training, TBC, ABT,
- functional training,
- mental body, body ball, ioball, kettlebell,
- tabata, step funkjonalny, deepwork.
Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice.
Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi.

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×

BEATA OBRACAJ

Z wykształcenia jestem filozofem. Trzy lata temu zaczęłam swoją praktykę Ashtanga jogi. Miałam okazję uczyć się u Balu Thevera w Arambol w Indiach, w Ashtanga Yoga Paris we Francji pod okiem Agaty Wasko. Moją miłość do jogi zawdzięczam wspaniałej nauczycielce Ewie Juszczyk – u której praktykowałam w Orion Healing Centre Koh Phangan w Tajlandii. Obecnie jestem w trakcie kursu nauczycielskiego Yoga Alliance 200 u Julio Papi - Daanasana School of Yoga z Hiszpanii. Ukończyłam szkolenia instruktorskie w zakresie gimnastyki dla osób starszych oraz terapeutycznego treningu dna miednicy.

×

KLAUDIA SOŁTYS

Pięściarka Bokserskiego Klubu Sportowego Jastrzębie, związana blisko 9 lat z klubem. Reprezentantka Jastrzębia, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski i Śląska oraz brązowa medalistka Mistrzostw Unii Europejskiej.
Studentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku wychowanie fizyczne.

×

MAŁGORZATA PIWKO

Instruktorka Rekreacji Ruchowej, Kulturystyki i Trener Personalny, sztuki walki Karate Kyokushin.

Zawodniczka IFBB

×