F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

ZAJĘCIA FITNESS

 

 

ABT - to trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała. Kształtuje mięśnie oraz znacząco wpływa na spalanie tkanki tłuszczowej. To ćwiczenia dla każdego, niezależnie od wieku. Nie obciążają kręgosłupa ani stawów. To dobra forma ruchu również dla osób, które mają przeciwwskazania do wykonywania większych wysiłków. Trzeba jednak pamiętać o prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń i stosowaniu się do zaleceń instruktora.

ATAK NA BRZUCH I POŚLADKI - ćwiczenia na każdym poziomie zaawansowania, wykonywane są przy muzyce, ale nie stanowią żadnych choreografii. Opierają się głównie na wykorzystywaniu ciężaru własnego ciała, ale trener może dla urozmaicenia wprowadzić proste przyrządy: ciężarki, gumy, piłki, step. Zajęcia przeznaczone są głównie na dwie partie, brzuch i pośladki. Kończą się rozciąganiem zaangażowanych wcześniej mięśni przy relaksującej muzyce.

BOKS - intensywny trening interwałowy, skakanka, praca na worku bokserskim, trening obowodowy - stacje ukierunkowane z użuciem obciążenia, ćwiczenia poprawiające koordynację układu ruchu, stabilizacyjne, poprawiające refleks, koncentrację. Korzyści płynące z uprawiania boksu to smukła, wyrzeźbiona sylwetka, utrata nawet do 1000 kcal podczas treningu, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia wydolność organizmu, kształtuje charakter, redukuje stres i agresję.

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI  - trening dla każdego bez względu na stopień wytrenowania. Specjalnie opracowany program treningowy kształtujący dolne partie ciała, szczególnie pupa i uda, poprzedzone ciekawą rozgrzewką aerobową. Dzięki regularnym ćwiczeniom pośladki będą kształtne, jędrne bez nadmiaru tkanki tłuszczowej i cellulitu.

EXPRESS BRZUCH - trening ukierunkowany na wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz zredukowanie poziomu tkanki tłuszczowej. Połączenie ćwiczeń aerobowych z wzmacniającymi. Pomogą osiągnąć efekt w postaci silnych i ładnie ukształtowanych mięśni brzucha.

FIT PORANEK - Piękne kształty! To zajęcia aerobowe bogate w ciekawe zestawy ćwiczeń z ciężarem własnego ciała lub też z użyciem przyborów tj. taśmy mini band, hanle, sztangi. Gimnastyka kształtująca całą sylwetkę. Poprawa siły mięśniowej i wytrzymałości. Dla wszystkich.

JOGA - to zajęcia do praktykowania przez każdego. Joga oznacza jedność ciała, umysłu i duszy, a jej celem jest przywrócenie równowagi wewnętrznej. Joga Hatha wywodzi się z sanskrytu i składa
z dwóch słów: „ha”, czyli słońce oraz „tha”, czyli księżyc.
W praktyce Hatha Joga polega na odpowiednim balansowaniu oddechem w połączeniu z ruchem ciała i stanem umysłu. Praktyka hatha jogi opiera się na ćwiczeniu asan, których celem jest uelastycznienie, wzmocnienie i oczyszczenie ciała, a także uspokojenie umysłu i zapanowanie nad nim. Joga pomaga zwalczać bóle głowy i stawów, ułatwia łagodne przejście przez okres przekwitania, wspomaga leczenie depresji i pomaga zrzucić nadwagę, jak również wspomaga leczenie i leczy wiele innych chorób i dolegliwości. Asany zwiększają siłę i wydajność mięśni, ścięgien, systemu krążenia, systemu nerwowego, mają również korzystny wpływ na umysł i psychikę; wymagają skupienia na oddechu, co wpływa korzystnie na pracę serca, a to pomaga w dotlenieniu komórek ciała i przyspiesza procesy metaboliczne.

MODELOWANIE SYLWETKI - podczas zajęć angażowane są naprzemiennie lub całościowo wszystkie partie ciała. Dzięki rozłożeniu obciążenia na każdą partię ciała, zmniejsza się obciążenie stawów, przy zachowaniu silnego efektu spalania tkanki tłuszczowej. 

PILATES - bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PILATES + STRETCHING - system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PŁASKI BRZUCH - ćwiczenia o charakterze kondycyjnym. Spalanie tkanki tłuszczowej i kształtowanie mięśni brzucha to podstawowe i priorytetowe zadania tego treningu. Szereg technik ćwiczeń i różnorodne przybory wykorzystywane w tej części lekcji mają na celu wzmocnienie i wyrzeźbienie mięśni brzucha oraz grzbietu jak i pozbycie się tkanki tłuszczowej.

TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu.

TBC - trening wzmacniający i kształtujący całe ciało z elementami treningu aerobowego, przy użyciu podstawowych kombinacji. Przeznaczone zarówno dla zaawansowanych, jak i początkujących. Trening przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej i modeluje całą sylwetkę. TBC polega na wielu powtórzeniach ćwiczeń na pośladki, uda, brzuch , ramiona i biust.

TOTAL BODY WORKOUT - obejmują rozgrzewkę, część wzmacniającą wybrane grupy mięśniowe bądź całe ciało, a kończą się stretchingiem. Do treningu używane są różne przybory (m.in. hantle, step, gumowe pasy), które zwiększają obciążenie i urozmaicają zajęcia. Ćwiczenia poprawiają kondycję fizyczną, wytrzymałość i siłę mięśni, przyśpieszają spalanie tkanki tłuszczowej, pozwalają wymodelować całe ciało.

TRENING OBWODOWY - trening na specjalnie przygotowanych stacjach, gdzie każda stanowi nowe wyzwanie. Trening obwodowy to idealne połączenie treningu siłowego i aerobowego . Jeżeli nudzą Cię tradycyjne ćwiczenia na siłowni lub na zajęciach fitness, szukasz nowych wyzwań, chcesz zrzucić zbędne kilogramy, wymodelować ciało, to trening obwodowy jest idealny dla Ciebie.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - wybrane ćwiczenia ukierunkowane na profilaktykę w minimalizowaniu bólu kręgosłupa. Korekcja, stabilizacja, wyrównywanie napięć mięśniowych, odciążenie oraz silne mięśnie grzbietu.




 

NOWOCZESNY

FITNESS

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój

klub: +48 32 47 63 792
kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.00 - 22:00
Sobota: 8:00 - 18:00
Niedziela: 8:00- 16:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha