F  I  T  N  E  S  S    C  L  U  B    Z  A  H  I  R  
STREFA KLIENTA
wejdź >>

AKCEPTUJEMY KARTY:

AEROBIK

 

 

Nowoczesny fitness jest coraz bardziej wszechstronny i dostępny dla każdego, niezależnie od wieku i sprawności. Poprzez aktywność fizyczną można nie tylko poprawić sylwetkę, ale również stan zdrowia fizycznego i psychicznego, utrzymując nasze ciało w dobrej formie, poprawiając samopoczucie.

Oto propozycje naszego klubu:

ABT - w tym treningu skupiasz się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i wokół bioder. Z uporem ćwiczysz więc brzuch (abdomen), pośladki (buttoks) i uda (thighs). To lekcja z dużą liczbą powtórzeń danego ćwiczenia. Jest to intensywny trening dla osób pragnących uzyskać wspaniałą sylwetkę.

BODY SLIM - Zajęcia bez choreografii, charakteryzujące się zmienną intensywnością ćwiczeń. Część "cardio", czyli intensywne spalanie w miejscu (trucht, pajace, skakanka itp.) przeplatana jest z częścią wzmacniającą (wypady, przysiady).Celem treningu jest utrata tkanki tłuszczowej, wzmocnienie i ujędrnienie ud, pośldków i brzucha oraz pleców, ramion i klatki piersiowej. Zajęcia te pomagają w redukcji cellulitu.

BOKS - intensywny trening interwałowy, skakanka, praca na worku bokserskim, trening obowodowy - stacje ukierunkowane z użuciem obciążenia, ćwiczenia poprawiające koordynację układu ruchu, stabilizacyjne, poprawiające refleks, koncentrację. Korzyści płynące z uprawiania boksu to smukła, wyrzeźbiona sylwetka, utrata nawet do 1000 kcal podczas treningu, przyspiesza metabolizm i spalanie tkanki tłuszczowej, poprawia wydolność organizmu, kształtuje charakter, redukuje stres i agresję. 


GFS + JUMP - Najskuteczniejszy system treningów obwodowych podzielonych na kategorie: cardio (na trampolinach), lower body, upper body, total body, core & abs, stretch. Obciążenia treningowe dopasowane są indywidualnie do każdej osoby. Technika wykonywania poszczególnych ćwiczeń dostępna jest dla Wszystkich w postaci krótkich obwodów.


JOGA - Joga to zajęcia do praktykowania przez każdego, niezależnie od wieku. Zajęcia bazują na podstawowych asanach jogi i skupiają się na precyzji, bezpieczeństwie i zrozumieniu wykonywanych pozycji. Dzięki czemu rozwijają świadomość własnego ciała i pogłębiają wiedzę o sobie.

JUMP4FIT -  to nic innego jak bardzo intensywny trening cardio, połączony z energetyzującą muzyką. Ćwiczenia wykonywane są na specjalnie do tego przeznaczonych trampolinach, w połączeniu z muzyką dają ogromną porcję energii, spalamy dużą ilość kalorii dzięki czemu tracimy zbędne kilogramy, ćwiczenia angażują większość mięśni , dzięki czemu ciało stanie się zgrabniejsze.

PILATES – system ćwiczeń wzmacniających głębokie mięśnie brzucha, miednicy i grzbietu. Kształtują nawyk utrzymania prawidłowej postawy, likwidują zbędne napięcia mięśniowe. Poprawiają się twoje zdolności ruchowe, wysmuklają mięśnie a tym samym cała sylwetka. Jest to trening o łagodnym charakterze również przeznaczony dla osób w średnim wieku, a także dla osób które mają problemy z nadwagą. Ćwiczenia nastawione na wzmocnienie kości.

PILATES BALL/ MIX - Bezpieczne i efektywne ćwiczenia oparte na metodzie Josepha Pilatesa, których celem jest wzmocnienie mięśni odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Wykorzystanie piłek znakomicie poprawia koordynację ruchową, równowagę i stabilizację ciała, odciążając przy tym kręgosłup oraz stawy.

PŁASKI BRZUCH - Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni brzucha. Za pomocą odpowiednio dobranych ćwiczeń staramy się wzmocnić wszystkie grupy mięśniowe w okolicy tułowia oraz pozbyć się zbędnych "fałdek"!

TABATA - jest to czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, który w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wykonywane 2 lub 3 razy w tyg. w szybkim czasie pozwalają na utratę zbędnych kilogramów oraz zwiększają wytrzymałość i wydolność organizmu. Nową odmianą tabaty jest TABATA SPARTACUS - czyli zwiększamy muskulaturę ciała.


TBC POWER – Total Body Conditioning – intensywny blok kondycyjny oraz ćwiczenia wzmacniające mięśnie całego ciała, kształtowanie wytrzymałości kondycyjnej i mięśniowej, modelowanie sylwetki, intensywne spalanie tkanki tłuszczowej.

TBC MAX - czas treningu to 90 minut. Ćwiczenia ukierunkowane na główne partie mięśniowe - ramiona, grzbiet, uda, pośladki oraz brzuch. Do ćwiczeń mogą zostać użyte różne przybory, które pomogą w zdobywaniu siły oraz poprawią jędrność naszego ciała. Lekcja zakończona wydłużonym stretchingiem, który jest niezbędny po każdym trening.

TRENING OBWODOWY - Zajęcia prowadzone w formie stacji po obwodzie, angażujące dzięki temu wszystkie grupy mięśniowe. Zaletą tych zajęć jest różnorodność ćwiczeń, które pozwolą spalić więcej kalorii i zapracować nad wymarzoną sylwetką.

TRX - trening z taśmą TRX wszechstronnie rozwija całe ciało angażując do pracy wiele grup mięśniowych jednocześnie zwiększa siłę, rzeźbę i wysmukla sylwetkę oraz pobudza do pracy mięśnie stabilizacyjne. Modelowanie i kształtowanie sylwetki to usunięcie nadmiaru tkanki tłuszczowej z wybranych fragmentów ciała takich jak: brzuch, uda, pośladki. 

ZDROWY KRĘGOSŁUP - Zajęcia rehabilitacyjne szczególnie zalecane dla osób, które pracują w pozycji siedzącej lub stojącej. Kręgosłup stanowi główną podporę ciała, a pomagają nam w tym mięśnie grzbietu, które biorą udział we wszystkich czynnościach jakie wykonujemy, stabilizują naszą sylwetkę w pionie. Zajęcia ukierunkowane są na wzmocnienie mięśni grzbietu. Tempo zajęć wolne.


 

NOWOCZESNY

FITNESS

Fitness Club Zahir
ul. 1-go Maja 25
44-330 Jastrzębie-Zdrój

klub: +48 32 47 63 792
kom.: +48 784 003 678
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 7.30 - 22:00
Sobota: 8:00 - 16:00
Niedziela: 9:00- 14:00

klub@zahir.com.pl
www.zahir.com.pl
refresh captcha

PATRYCJA MĄCZKA - MENADŻER

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu o specjalności Menedżer Sportu. Instruktor rekreacji ruchowej fitness- nowoczesne formy gimnastyki. Ukończone studia podyplomowe z zakresu Dietetyki ( doradca żywieniowy).

 

Uczestniczka wielu międzynarodowych konwencji fitness, szkoleń oraz warsztatów:

Warsztaty międzynarodowe „All about ball –Andreas Goller

Warsztaty fitness Katowice z zakresu zajęć:

- aerodance, latin dance, funk, aerobox, strech

Międzynarodowa konwencja FitStyle Winter - Kielce

Międzynarodowe konwencje fitness ”EURO FITNESS STAR Convention & Education”
 – Bielko-Biała z zakresu:
- pilates, pilates dance,

- step

- interval training, TBC, ABT,

- functional training,

- mental body, body ball, ioball, kettlebell,

- tabata, step funkjonalny, deepwork.

Szkolenie TRENING W PODWIESZENIU - TRX – RockFit Katowice

Szkolenie JUMP4FIT w Łodzi

×

NATALIA JAROCH

Absolwentka PWSZ w Raciborzu o specjalności Odnowa Biologiczna oraz AWF w Katowicach. Od 2010 roku pracuje jako trener i instruktor w klubach fitness, gdzie zaczęła podziwiać różne formy aerobiku. Jest uczestniczką wielu międzynarodowych konwencji fitness. Jej specjalnością jest PILATES, GFS, JUMP4FIT.

×

NATALIA SAJDAK

Absolwentka Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Raciborzu na kierunku Wychowanie Fizyczne – specjalność: odnowa biologiczna. Instruktorka fitness, siatkówki. Od najmłodszych lat związana ze sportem, była zawodniczka Klubu Biegacza MOSiR Jastrzębie-Zdrój, uczestniczka Halowych Mistrzostw Polski, Halowych Mistrzostw Śląska oraz medalistka Mistrzostw Śląska na otwartym stadionie. Jej pasją jest sport – przede wszystkim lekkoatletyka. W clubie prowadzi Trening obwodowy oraz grupę biegową Zahira. Uczestniczka wielu szkoleń oraz konwencji fitness.  m.in. JUMP4FIT w Łodzi.

×

KLAUDIA SULA

Absolwentka Politechniki Opolskiej, Wydział Wychowania Fizycznego i Fizjoterapii – kierunek fizjoterapia Odbyła liczne praktyki z fizjoterapii i kinezyterapii w Szpitalach Specjalistycznych w Opolu i Jastrzębiu Zdroju. Dyplomowana masażystka. Uczestniczka kursu kinesiology taping. Prowadzi rehabilitacyjne zajęcia na zdrowy kręgosłup.

×

SONIA PIETRASZEK

Od 12 lat instruktor rekreacji ruchowej ze specjalnością fitness - aerobik. Absolwentka AWF-u we Wrocławiu. Jej ulubioną formą zajęć są choreografie na STEPIE oraz treningi wzmacniające (ABT, TBC itp.) o wysokiej intensywności. Uczestniczka licznych szkoleń i konwencji fitness:
- szkolenie Fit and Jump w Łodzi
- szkolenie Open Mind - BOSU
- szkolenie Trening w podwieszeniu RockFit Academy - TRX
- szkolenie Elite Baby and Elite Mum - dla kobiet w ciąży i z małymi dziećmi
- szkolenia i warsztaty w Elite Poland Fitness School:
    -  Power Step
    -  Perfect Idea dance
    -  Wertical Step
    -  Double Step
    -  Power Step Conbination
- Functional Day 2015
       - Step, Bosu, Tabata, Interval Training
- Międzynarodowa Konwencja FitStyle Winter 2013r. - Kielce
- Liczne Szkolenia i Konwencje w Euro Fitness Star Convention & Education Bielsko Biała od 2007r. do nadal
- Warsztaty Reebok University dance & step - Gliwice
- Warsztaty w AeroClass AWF Katowice:
       - Dance Workshop
       - Step & Dance Workshop

×

MAŁGORZATA PIWKO

Instruktorka Rekreacji Ruchowej, Kulturystyki i Trener Personalny, sztuki walki Karate Kyokushin.

×